نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

دلتنگی!

1391/5/22 13:05
نویسنده : مامان آبتین
576 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر ماه مبارک رو دوست دارم!

دلم خیلی تنگه برای لحظاتی که چشم درچشم ستاره ها به سحر میرسیدم و نفسم پر از عطر صبح صادق

میشد! دلم خیلی تنگه برای روزهای معصوم رمضانهای رفته و نمیتونم بنویسم چقدر !" خیلی" واژه ی کمیه

برای دلتنگی! خیلی کم!

الان نزدیک سحره و تو بعد از کلی جیغ و داد و بازی با عزیز جون خوابیدی و من بیدارم ... حالا که نشد

روزه باشم و سعادت نصیبم نشد سحرهای زیبا رو از دست نمیدم ... دلم خوشه که برای خانواده

سفره ی سحری و افطار پهن میکنم و بخاطر همین هم شاکرم !

هیچوقت از خدا  جز سلامتی نفس و نفس و رستگاری چیزی نخواستم

دعا کن برای من! با دستهای کوچولوت ....با چشمای معصومت... با بزرگی روحت!

دعاکن عزیزم ! فرشته ها مستجاب الدعوه هستن!

دوستت دارم !... خیلی...نه... گفته بودم که  "خیلی " خیلی کمه برای  دوست داشتن!

دوست داشتن هم یه جور دلتنگیه....

دوستت دارم ...

مراقب خودت و رویاهای مامان باش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مسافران آسمانی
10 مرداد 91 0:48
سلام به مامانب و آبتین عزیز نماز و روزه هات قبول باشه عزیزم...انشاالله همیشه به همه خواسته هات برسی و خدا نگهدار شما و خانوادت باشه... ممنون که بهمون سر میزنید...التماس دعا
marjan
10 مرداد 91 21:25
مامان آبتین جون ممنونم بابت صلواتا.... انشالله پسرنازتون همیشه سالم باشه
مامان نسترن
14 مرداد 91 1:08
چه خوبه که لحظه های سحر رو غنیمت می دونی. واسه منم دعا کن عزیزم
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:40
سلام مامان آبتین. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:56
خاله جووون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
مامان نسترن
15 مرداد 91 14:34
نماز روزت قبول مامان مهربون و پر احساس
دوعاشق زیبا
23 مرداد 91 4:09
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 19:16
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........