نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

اندر حکایت عشق...

1392/3/12 2:57
نویسنده : مامان آبتین
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

 

                              نفس مادر !

 

کودک درونم دارد بی خیال تام و جری میبیند و همزمان مادر دلواپس درونم دارد کلمات را

 

توی تاریکی تایپ میکند و نهیب میزند به خودش که این موقع شب چه کاریست نوشتن ؟!

 

برخیزو برو بخواب که فردا هرجا نشستی دادسخن ندهی که از دست این بچه یکشب خواب راحت ندارم !

 

اما نمیتوانم ننویسم ...نمیتوانم بگذارم وبگذرم !

 

بگذار دغدغه های کودکانه ام همیشه همین قدر بزرگ باشند !

 

اصلا برای نوشتن از تو باید بزرگ بود و دلی داشت به وسعت دل بی غبارت !

 

حکایت اول عشق :

 

امروز با پدر رفتی پارک و از زیر پرچمهای توی پارک که رد شدی او را متعجب ساختی با کلماتت !

 

پدر: پسرم این چیه ؟

 

آبتین : پَشَم

 

پدر: پرچم کدوم کشور؟

 

آبتین : ای یان ( ایران) !

 

پدر:تعجب

 

آبتین :چشمک

 

من:قلب

 

حکایت دوم عشق:

 

در را باز میکنم توو پدر هستید لبخند میزنی و دستت را جلو می آوری!

 

توی دستان کوچکت گل کوچولویی است که آنرا به من میدهی ! نه ..نه

 

جهان را به من میدهی...عشق را ...هستی را...

 

پدر میگوید وقتی خم شد گل را بچیند گفتمش نه ! نچینش !

 

گفتی : مامان !

 

فدای تو که می دانی باید به مادرت گل بدهی !قلب

 

راستی توبزرگی یا من ؟

 

و خدا می داند تو بزرگتری...

 

دوستت دارم نهایت لطف و مهر خداوندی!بغل

 

دوستت دارم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاشار
12 خرداد 92 10:44
واییییییییییییییی خوش به حالت خانومی چه کیفی کردی که پسرت برات گل چیده. خدا حفظش کنه


سپاس مهربان !
مامان ایناز
12 خرداد 92 11:17
چه گل پسری داری خدا برات نگهش داره



ممنون از مهربانی بیکرانت عزیز!
الهه مامان یسنا
12 خرداد 92 13:13
چقدر ناز شده این گل پسر و چقدر قشنگ نوشتی عزیزم



ممنون عزیز ! یسنای گلم را ببوس
مامان یاشار
12 خرداد 92 14:06
فهمیدم خانومی. برات جواب رو کامل نوشتم
مامان نسترن
12 خرداد 92 15:44
چه عالی نوشتی


ماااااااااااااااااااااااااچ !
راحله
12 خرداد 92 16:06
الهی من فداش بشم با این قلب مهربونشخدا حفظش کنه براتون
راستی منم اصالتا اهوازی هستم خوشحالم که اینجا دیدمتون همشهری


سلام همشهری ! منم از پیامتون بسیار خوشحال شدم !
ارلا
13 خرداد 92 17:49
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم
مامان مرضیه
14 خرداد 92 8:11
سلام مامانی گل پسدت و ببوس خدا برات خفظش کنه وبلاگ زیبایی دارین


سلام عزیز دخملت به سلامت باد!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
15 خرداد 92 22:53
سلام عزیزم ماشاالله آبتین چقدر بزرگ شده از طرف من ببوسش.


سپاس عزیزجان ! محمد امینت به سلامت باد!
پگاه مامان ارتین
18 خرداد 92 11:09
عزیزم ماشالا به شما پسرباهوش.مامان مهربون بنویس که تنها خاطرات دریادنماند بلکه ثبت گردد ودلبریها وشیرین زبانیهایش ،شادی رابرای دیگردوستان به ارمغان آورد.ببوسشششششششش


هزارتا بووووووووووووووووس برای شما و گل پسرتون