نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

از دل تا وب !

1391/1/16 19:44
نویسنده : مامان آبتین
527 بازدید
اشتراک گذاری

 

دنیای من خلاصه ی لبخندهای توست وجهان بی روزنم را دستهای کوچکت روزنه های مهرند

غمهای من گستره ی بی انتهای زمینند وشادی من صدای سایه گسترمهربان توست!

توفرشته ای زمینی بادلی آسمانی هستی که خدایت برای دل من آفرید

 تاامید زیست در بالهای بی هیجانم به پرواز بنشیند.

چقدر برای از تو نوشتن بی واژه ام و

چه اندازه جهان کلماتم کوچک است برای به تحریر آوردن عظمت عشقی که خداوند درچشمان معصوم تو

به ودیعه گزارده است!

تو پاره ی وجود منی و درسلولهایت خون مرا نفس میکشی و حس مرا به زندگی میکشانی !

تو هستی منی و درتک تک لحظاتم بسان رود می خروشی وبه دریا ی جانم می ریزی

ویکی می شویم

آنچنان که بوده ایم وخواهیم بود

دوستت دارم و دوستت دارم وبعد

دوستت دارم.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پگاه مامان آروین وآرتین
17 فروردین 91 12:14
سلام مامان آبتین،توی نی نی گپ آرتینم وبلاگ آبتین جون دیدم.منم اصالتا هم استانی شمام.خوشحال می شم باهم تبادل لینک کنیم پسر خوشگلتو ببوس
مامان ماهان
20 فروردین 91 9:49
خیلی زیبا بود