نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

تولدت مُ...ما...لک !

1392/6/4 2:53
نویسنده : مامان آبتین
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روزه توی خونه میچرخی و به هرچیزی از جمله کنترل کولر دست میزنی و میگی : مامان تولد!

یا وقتی می خوایم بریم بیرون میگی : ماشین میخَییم...تولد میخَییم؟

گاهی هم جیغ میکشی و دست میزنی و میگی : تولدت مُمالک !...تولدت ممالک !

کلا متوجه نشدم بالاخره میدونی تولد چیه یا نه؟!

امروز یه شمع روشن کردم  و قرار شد آموزش فوت کردن شمع تولد داشته باشیم! با دقت فوت کردن منو

نگاه میکردی و بعد لباتو جمع میکردی مثلا شمعو فوت کنی!

دهن که باز میکردی انگار دریچه ی سد کارون 3 باز شده !نیشخند

کلا بر عکس فوت میکردی ! پسرم  باید ف..و..ت... کنی ! نه  ت..و..ف !

البته بالاخره یاد گرفتی ! و وقتی موفق میشدی برای خودت دست میزدی و میگفتی :آفَییییییین!

عصر هم با باباجون رفتیم برات کادوی تولد بخریم که کلا آبرومونو بردی با جیغ های بنفشت!

هر چی میدیدی میخواستی ! چون از بس برات ماشین خریدم دلم زده شده یکی از ماشینهاتو

توی کیفم گذاشتم که اگه دوباره هوس کردی ماشین بخری همونو بهت قالب کنم اما با اینکه توی

جعبه ش بود تا درشو باز کردی پرتش کردی و فهمیدی مال خودته !تشویق

و من و بابایی کلی ذوقیدیم از هوش سرشارت و ناراحتیمونُ از رفتارت رو فراموش کردیم !

فردا شب دومین سالگرد تولدته و تو نور چشم من دیگه برای خودت مردی شدی هزار ماشاالله!

امشب داشتم خاطرات تولدت رو مرور میکردم ! چقدر همه چی زود گذشت !

دردها...رنجها...لبخندها...!

امروز که دستهای کوچولوتُ دور گردنم انداختی بهم یادآوری کردی که چه حق بزرگی به گردنم داری

اینکه ترا انسانی شایسته تربیت کنم تا هروقت میگویی مادر سرم را بالا بگیرم و خدای بزرگم را

بابت لطفهای بیدریغش شاکر باشم !

خدایا چنان کن سر انجام کار

                     تو خشنود باشی و ما رستگار!

آمین...

 

   دومین سالگرد آمدنت به دنیای من مبارک ! تولدت مُ .......ما ...... لک !قلبماچتشویق

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 شهریور 92 3:34
عزیزم تولودت مبارک
تولود ایلیا هم 4 شهریوره


سلام عزیز تولد گل پسرت مبارک!
مامان سهند و سپهر
4 شهریور 92 12:00
تولد آبتين كوچولو مبارك.
راستي منتخب شدن عكس خوشگلش هم مبارك.
هميشه شاد و سالم باشه


سلام عزیزم

از شما متشکرم !
گلهای زیباتو ببوس !
مامانی درسا
4 شهریور 92 20:30
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم [hr



سپاس عزیزم!


محمد امین گل همیشه بهار مادر
5 شهریور 92 1:22
وااااای چقد روزها زود میگذره
انگار همین دیروز بود متولد شد هنوز جای مهر کف پاش خشک نشده
برا خودش مرد شده
آخی .....
روزها چقد زود میگذرن ...
تــــــــــــــــــــــــــــــولد گل قشنگم که برام یه عالمه خاطره به همراه خودش داره مــــــــــــــــــــــــــــــبارکــــــــــــــــــــ
تـــــــــــبلدت مــــــــــــــــبارک


لطف دارید عزیز!
شما که از شب تولد گل پسر حتما خاطرات زیادی دارین!
هیچوقت محبتهاتون فراموش نمیشه!
مامانی درسا
5 شهریور 92 2:08
توادت هزاران بار مبارک انشالله 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم


سلام ممنون عزیزم !
فاطمه(مامان متین)
5 شهریور 92 11:25
تولد گل پسرت مبارک یه تبریک دیگه به خاطر انتخابسرت در جشنواره نی نی شکمو با اجازه من لینکتون میکنم خوشحال میشم به وبم سر بزنید و منو لینک کنید


سلام ممنون شما هم لینک شدین!
عکس فرش
5 شهریور 92 11:37
تنها خاطره است که میماند.... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... آیا دوست دارید عکس فرزند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید... دوست دارید آن را به قالیچه تبدیل کنید.. با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
مامان امیرحسین
12 شهریور 92 12:24
با تاخیر بسیار تولد مبارک باشه عزیزم.
من عاشق تموم بچه ها به خصوص شهریوریها هستم



خیلی ممنون خاله جون!
مامان ندا
13 شهریور 92 11:16
شیطون بلا تولدت مبارک
میبینی دوست خوبم این عمر ماست که میگذره


سرسبزترین بهار تقدیم تو باد!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
21 شهریور 92 0:41
کجایــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!؟
سخت مشغولیــــــــــــــــــــا



سلام خواهر خودت که مشغولتری !!!!!!!!!!!!!
خبری ازت نیست !( نگران )
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:51
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 8:41
عزیزم مبارکه ایشالا دامادیت به ماسربزن مامانی


سلام سپاس مامان حتما
مامان حوریه
28 دی 92 0:18
تولدت مبـــــــــــارک آبتین جون الهی 100ساله شی
پگاه مامان آرتین
29 بهمن 92 9:21
عزیزم تولدت مبارک.همیشه بخندی پسرک عزیز من. مامان جون بابت همه زحماتت خسته نباشیییییییییی