نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد

1395/5/21 9:28
نویسنده : مامان آبتین
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم

از سالهایی که برات می نوشتم خیلی گذشته و این مدت چقدر اتفاق خوب و بد افتاد که هرگز قلمی نشدن و 

تو دلم موندن ...

انگار همین دیروز بود تمام این دلنوشته ها و اشکها و لبخندها !

امروز خیلی اتفاقی اینجا رو ورق زدم و چقدر دلتنگتم ...دلتنگ روزهایی که خوبترین لحظات خدا بودن ...

دارم فکر میکنم یک انسان چه قدر میتونه ظرفیت داشته باشه برای عشق؟اصلا حدی براش متصور نیستم

هرگز از من نپرس چقدر دوستم داری ؟ چون هیچ پاسخی براش ندارم. یعنی هیچ پاسخی براش وجود نداره ...

بی نهایت رو چطور میتونم برات شرح بدم ؟

عاشقتم یگانه ترین یار من و بابا....عاشقتم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)