نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

دوستت دارم!

1391/1/16 2:50
نویسنده : مامان آبتین
972 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باز تب داشتی

من وبابایی بردیمت دکتر اما ساعت ٩شب دوباره بدتر شدی هرچی خوردی بالا اوردی

اون هم سه مرتبه!

بردیمت مطب یه دکتر دیگه اما گفت وقت نداره وخسته است ومارو ویزیت نمیکنه

من گریه کردم التماس کردم

بابا ناراحت شد

ولی من بازهم گریه کردم التماس کردم

وباالاخره دلش به حال زارم سوخت ومعاینه ت کرد

اما ساعت ٣بامداد دوباره تب کردی ٥/٣٨درجه!

وما  بردیمت بیمارستان گلستان!

یه خانم دکتر معاینت کرد تو بهتر شدی

اما امروز دوباره تب داری وبالا میاری

با نگاهت التماس میکنی که بهت غذا بدم اما این حالتو بدترمیکنه

فدای نگاه ملتمست بشم یکی یکدونه ی من!ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khahare elisa
15 فروردین 91 23:37
ُسلام ایشالا که خیلی زود خوب میشه نگران نباشین خواهر منم همینجوری شد این چند روز بردیم دکتر گفت یه ویروسه خیلی از بچه ها گرفتن خطرناک نیست و دورش 6 یا 7 روزه