نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

مامان نوشت

1391/4/16 19:09
نویسنده : مامان آبتین
595 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوا اینقدر گرمه که نمیشه حتی به بیرون رفتن فکر کرد.خداییش دلم پوسید تو این چار دیواری !

اینقدر راه نرفته دارم که خدا میدونه!

مفصلهام قرچ و قرچ صدا میدن و همسری میفرمایند از عوارض پیریه!!(حتما شوخی می کنه)

تنهایی گاهی بدجور به سراغم میاد و دوست دارم همه ی زمینو باسرعت نور بدوم!

گفتم "بدوم" ! چه فعل غریبی! سالهاست ندویدم! از اون سالها که با زانوهای زخمی و خون آلود از

بازیهای اعتیادآور  به قول مامان: جنگ ظهر/ به خونه برمیگشتم خیلی سال می گذره!

چقدر خاله بازی ها زیبا بود! چقدر مامان شدنها بی دردسر بود! من هم یه عروسک از اون قدیمیا که کم

پیش میومد مثلشو کسی داشته باشه( مگه اینکه باباش کویتی باشه!!!!!!!! ) داشتم . از اونا که پلکاش

باز و بسته میشدن و فقط بلد بود بگه ماما ... ماما و پشت بندش هم یه جیغ بنفش بزنه!

اما نی نی من نه غذا می خورد ! نه پوشک میخواست ! نه شب نخوابی لازم داشت... نه اسهال

میگرفت که مامانشو نصف عمر کنه و نه سرما میخورد و تب داشت ! واکسن هم نداشت !

تازه هروقت حوصله م سرمیرفت مریض شدن نی نی بازی مو گرم تر میکرد و میبردمش یه دکتر که ویزیت

هم نمیخواست و همیشه هم خلوت بود و نمیخواست تا نیمه شب تو مطبش علاف بشی !

تازه از همه مهم تر این که دستش شفا بود و دوا درمونش حرف نداشت وتشخیصش اشتباه نبود !!!

با سنجاق قفلی پشت نی نی آمپول می زد و  میگفت خوب شد! نی نی هم در جا خوب میشد!

...

چقدر  زندگی ساده و بی تکلف بود!

گاهی وقتها دلم برای خودم تنگ میشه و دلتنگیمو به کلمه میکشونم

یاد روزهای رفته در غبار فراموشی به خیر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
12 تیر 91 15:04
آخی راست میگی چقدر همه چیز ساده بود. نینی هامون اصلا بلد نبودن جیغ بکشن
مامان آراد(خاطره)
13 تیر 91 0:40
جانم... عزیزن انگاری دلت بد جوری واسه بچه گیات تنگیده... دوران خیلی قشنگی بود ...یادشون بخیر...
مامان یاشار
13 تیر 91 13:17
آی گفتییییییییی
مامان بهراد
13 تیر 91 15:14
سلام بابت وب زیبا و کاملتون تبریک میگم در ضمن فرشته ی کوچولو نازی دارید خدا حفظش کنه با اجازتون لینکتون کردم تا انشالله در اینده بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم