نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

نامه ی سرگشاده 5 ...برای مادرم که خلاصه ی خوبی هاست!

1391/9/21 0:48
نویسنده : مامان آبتین
705 بازدید
اشتراک گذاری

قربون قدرت خدا برم چه عظمتی تو قلبت به ودیعه گذاشته!

مامان سلام نداره نامه ی من برای تو

میدونی چرا ؟

چون سلام من برای تو از اول اول اول هستی و وجود یافتنمه! و تا دنیا دنیاست ادامه داره

با من یا...

تو خیلی مادر هستی! مادر من... مادر آبتین... مادر زینب... مادر آدرینا... و مادر بچه های خودت

و مادر پدرت (حضرت زهرا (س) هم ام ابیها بود مادر جان)و مادر مادرت...

تو برای همه مادری کردی ... بابا هم هر چی ما دیدیم دعاگوی مهرمادری  تو بود !

خیلی عاشق اون دل بزرگ پردردتم که تو بزرگی هیچکس به گردش نمیرسه...

هنوزهم هروقت پسرمو نگاه میکنم به خوبیت غبطه می خورم! اگه نبود دستهای پرمهرت

توی اونهمه سختی اوایل تولد آبتین من چی کار میکردم مامان؟

اگه تو رو نداشتم ....

مامان سپاس گذار خدای مهربون هستم بخاطر نعمت وجودت وازش می خوام بهت سلامتی بده

و طول عمر باعزت ..... آمین

          هر روز من روز توست

               و  شبانه های تنهاییم لبریز عطر مهربان یادت !

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 10:23
خدا سایه پدر ومادرت رو همیشه بالاسرتون حفظ کنه گلم. مادر مامان آبتین روزت مبارک
مامان نسترن
24 اردیبهشت 91 10:32
روزت مبارک فرشته مهربونی ها که خدا یه تیکه از خودشو توی دلت امانت گذاشته تا بتونی زمین رو به آسمون برسونی روزت مبارک
sarina مامان آرمان
24 اردیبهشت 91 10:35
سلام پسر گل خوبی با آرمان من دوست میشی؟ سه ماه از شما کوچکتره راستی منم اهوازم
سارینا مامان آرمان
24 اردیبهشت 91 10:36
من شما رو لینک میکنم