نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

نامه سرگشاده 8

1391/10/13 18:15
نویسنده : مامان آبتین
963 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدا

پسرک مهربانم

سلام

امشب که برایت می نویسم از آن شبهاست که دوست دارم کلماتم از همیشه شاعرتر باشند

اما نمیخواهم سخنم به درازا بکشد و برای دنیای تو خستگی به جان واژه ریخته باشم ! سید علی

صالحی درکتاب نامه هایش چقدر خوب گفته : نامه باید کوتاه باشد ! بی حرفی از ابهام و آینه ...

برایت سید علی وار مینویسم ... ساده و کوتاه !

نفس نفس میزنم این روزها  !

عاشق که باشی نفست بند می آید...سینه ات میسوزد ...پشت شانه ات

تیر میکشد و سعی میکنی  برای بودن، آخرین پشتوانه های اکسیژن زیستت را جیره بندی کنی !

بعد به سرت می زند یکباره همه اش را نفسی عمیق بکشی که ریه هایت بلرزند از ته مانده ی

امکان زندگی !

اما یادت می آید سهمی بگذاری برای صدا زدنش !

سهمی برای بوسیدنش ...سهمی برای در آغوش فشردنش!

و هزار بار چشمهای معصومش را توی ذهنت تجسم میکنی ...

دیدی پسرم !

مادر جانش را در واژه ها میریزد وصدایت میکند!

مادر همینطور که نمینویسد آبتین !

آ .... آرزوهای بزرگ من

ب... بسیاری رنجهای تا هنوزم را

ت... تنهایی های فراوانم را

ی... یگانگی لحظات با تو بودن را

و " ن " نامت ، نعمت بزرگ آفریدگاربی همتایم را یاد آوری ابدیست

دوستت دارم آرام جانم ...دوستت دارم!

شادزی !...

 

بعدا نوشت :

سپاس از دوستانی که جا افتادن بعضی حروف متن را تذکر دادند! در پریشانی دست و دل هشتمین

نامه را نوشته بودم !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیم وجبی
13 دی 91 13:40
خیلی لذت بردم متنتو بار ها خوندم خیلی قشنگ بود قلمتون همیشه سبز
مامان امیرحسین
15 دی 91 0:31
با اجازه وبتون رو لینک کنم


سپاس از توجهتون ...شما هم لینک شدید!
الهه مامان یسنا
15 دی 91 23:20
کیارش
19 دی 91 12:55
خیلی زیباست، مملو از عشق مادرانه و دوست داشتنه
آبتین عزیز من به وبلاگت سر زدم و لینکت کردم خوشحال میشم من رو هم جزء دوستات قرار بدی


سلام عزیزم چرا آدرستو نگذاشتی لینکت کنم؟؟؟!!!!!!!!
مامان یاشار
25 دی 91 22:03
فوق العاده بود خانومی. ایشالا آبتین عزیزت هم قدر این مامان مهربون رو بدونه
پگاه مامان آرتین
30 دی 91 9:33
سلام عزیزم .دل براتون تنگ شده بود.خیلی بااحساس نوشتی.تولددخترخاله مبارک[h





سلام پگاه جان ! سپاس...آرتین جان را ببوس !

عموی محیط بان
3 بهمن 91 14:38
سلام شماعزیزو رو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونم اگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید