نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

وقایع اتفاقیه !

1391/2/17 1:20
نویسنده : مامان آبتین
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  آرام جان مادر:

چند روزه چیزی بر این نگاشته ها اضافه نکردم اما تو تا تونستی به دلشوره ها و استرسهای من اضافه

کردی با این بیماری که اصلا ول کن نی نی ها و مامانا نیست!

گاهی وقتا به ایمان می رسم که واقعا بعضی دکترها هیچی از درمان درست واصولی نمیدونن

حتی من تو یک روز تو رو سه مرتبه بابت حال خرابت بردم پیش سه تا دکتر وعجیب اینه که هرکدوم درمورد

وزنت یه عدد گفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شکلکهای جالب و متنوع آروینواقعا بعضی هاشون از جاهل ترین آدما هم جاهل تر هستن و خیلی ساده با جون آدم بازی می کنن!

وقتی در بد ترین شرایط ممکن هم باشی درکت نمی کنن ونگران نمیشن!

توی تب و.... بردمت بیمارستان حتی بلد نبودن ازت خون بگیرن و میگفتن رگش پیدا نیست

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

و اونقدر زجرت دادن که من فریاد زدم وتو رو برداشتم و الفرارررررررررررررررر

بابا میگفت بزارم دوباره ازت خون بگیرن واسه آزمایش اما من گفتم مگه از روی نعش من رد بشن که

دستشون به بچه ام برسه! به نظر من گاهی وقتا باید حتی به قیافه آدمها برای گزینش توی قسمت

اطفال هم توجه کرد بچه م بیچاره از ترس بیشتر گریه کرد تا از درد!

شکلکهای جالب و متنوع آروین                                 شکلکهای جالب و متنوع آروین

خداروشکر که تو حالت خوب شد ومن ایمان پیدا کردم که حرف مادرها و مادربزرگها بسیار درست تر از

علم دکتراست چون اونا بهم گفته بودن تبت مال دندون در اوردنته ومن گوش نداده بودم 

وبردمت دکتر و تو زجر کشیدی از دست کاراشون!

وقتی تبت قطع شد من نوک یه دندون کوچولو رو دیدم وکلی ذوق کردم

بله دومین دندون گل پسر ١٠/٢/٩١ افتخار ظهور وحضور داد!

اما توی هفته ای که گذشت ١١/٢/٩١ بالاخره ما به خونه ی خودمون اسباب کشی کردیم

و فهمیدیم که واقعا هیچ جا خونه ی آدم نمیشه!

انشاالله همه ی مستاجرها خونه دار بشن....بگو آمین!

وچقدر سرم شلوغ بود وخسته شدم از شدت کار زیاد ! شکلکهای جالب آروین

http://www.mobin-group.com/image/reg/images/7376IMAGE63372.jpgبابا هم واقعا زحمت زیادی کشید

من بهش افتخار میکنم چون برای اینکه من و تو راحت باشیم کلی زحمت میکشه و کار میکنه

و نون حلالش خون عشق میشه توی رگهای من وتو !

از خداوند برای همه ی باباهای زحمت کش و مهربون سلامتی می طلبم

خدایی که همین نزدیکی هاست و خوبی هارو دوست داره ...

 

                                شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا
15 اردیبهشت 91 12:59
دندون نو مبارک. راست میگی بعضی این دکترا هیچی نمیفهمن.با اجازه لینکت میکنم

ای خواهر دست به دلم نزار که خونه!
آوين
15 اردیبهشت 91 18:10
سلام عزيز خاله دندون جديد مبارك بايد گوش اين ماماني رو بابت حرف گوش ندادنش كشيد دوست خوبم خونه جديد مبارك حالا وقتي به دندون كرسي برسي ممكنه تب و اسهال مدتها طول بكشه ميگم شما ساكن تهران هستيد ؟ كدوم منطقه
آوين
15 اردیبهشت 91 18:13
ببخش دوست خوبم شرح وبلاگت را نخونه بودم فكر كردم تهراني ميخواستم بگم گل پسري رو ببر پيش دكتر آوين من دلم براي پسري تنگ شده عكس نازشو ميخوام
مامان آرتین
19 اردیبهشت 91 0:49
سلام حال پسر گلمون بهتر شده بلا بدور عزیزم.مامانی اسفنددودکن.خونه جدیدم مبارک،به سلامتی ودل خوش


سلام عزیزم سپاسگذارم من شما و گل پسر رو میبوسم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان شایان
20 اردیبهشت 91 1:08
سلام مامانی آبتین جون. عزیزم با این نوشته هات ما رو از پرستار بودنمون پشیمون کردی. بهر حال امیدوارم خدا این پسر گل و گلابی رو واست همیشه سالم نگه داره.