نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

تب غافلگیر کننده!

1391/2/7 23:23
نویسنده : مامان آبتین
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی!

الان که دارم برات می نویسم ساعت ٦:٤٥صبح روز ٥شنبه است . دو روزه تب داشتی ولی خیلی کم !

ساعت حدود ٤ صبح بود که خوابم برد وقبلش تبت رو چک کردم ٣٧ درجه و چند میلی بالا بود ولی دمای

خوبی محسوب می شد!

نمیدونم چی شد فقط میدونم داشتم یه خواب میدیدم که یک دفعه بیدارشدم و تو رو از توی تختت برداشتم

بغل کردم . باورت نمیشه چقدر داغ شدم! مثل یه گوله آتیش شده بودی ! داغ داغ!.........

بابا رو صدا کردم واقعا دست پاچه شده بودیم .من که رنگ به رو نداشتم ! و قلبم تالاپ تولووپ میزد!

فورا دمای بدنتو چک کردیم از ٥/٣٨درجه هم بیشتر بود

فورا قطره  استامینوفن بهت دادم 

و بابا دوباره تبتو چک کرد و پاشویه ت دادیم اما مختصر!

وبعد از ٤٠ دقیقه تبت پایین اومد و تو لالا کردی www.smilehaa.org

و ما یه نفس راحت کشیدیم

از خدا می خوام بهت سلامتی بده عزیزم!...

من اما همچنان نگرانم ....همچنان دلواپس... با یه تب سنج..... و استامینوفن !

من همچنان عاشقم!

                  عاشق!..........

 

                         شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:16
بلا به دور عزیزم
الهی که زود زود خوب بشی


آبتین کوچولو: سلامت باشید!
آوين
8 اردیبهشت 91 16:14
سلام ماماني زياد نگران نباش به تحتمال زياد براي دندون هاشه اميدوارم زود تر خوب بشه
آوين
9 اردیبهشت 91 20:45
سلام عزيزم من خيلي خوشحال ميشم كه همدل حرفهات باشم ممنون كه منو محرم خودت مي دوني البته ممكنه تب گل پسري براي اين ويروسي هم باشه كه آوين هم گرفت ولي من بازم ميگم براي دندوناشه
از درد سزارين نگو كه من فريادم مياد تازه آوين پر ماجرا دنيا اومد من حتي يك ساعتم توي رختخواب استراحت نكردم


سلام عزیزم تا تو با منی زمانه با من است!
آوين
10 اردیبهشت 91 9:21
سلام دوست خوبم اومدم خبر بگيرم ببينم حال گل پسر خاله چطوره؟؟
آوين
10 اردیبهشت 91 9:35
سلام عزيزم هر موقع دوست داري بگو تا من هم بيام خودت ساعتش رو مشخص كن
مامان الینا
10 اردیبهشت 91 13:22
سلام آبتین ناز و دوست داشتنی چی شده که مامان و بابایی رو اینقدر نگران کردی نکنه ناقلا داره دندونات در میاد انشا... که الان خوب شده حالت و مامان جونی هم از نگرانی در اومده ....
الهه مامان ماهان
12 اردیبهشت 91 11:14
سلام مرسی مامان آبتین جووون از راهنماییت لطفا بیشتر کمکم کن
مامان ماهان
14 اردیبهشت 91 9:32
سلام آبتین جون چطوره ؟؟؟؟؟؟