نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

خدایا سپاس !

1391/1/4 3:29
نویسنده : مامان آبتین
875 بازدید
اشتراک گذاری

                    ziba          ziba          ziba             ziba                 

امشب تولد هفت ماهگیت بود عزیزم اما توکمی بی حوصله بودی

من وبابا تنها مهمونای جشن تولدت بودیم وخیلی هم بهمون خوش گذشت                   

شمع رو فوت کردیم و شیرینی خوردیم به افتخارحضورت وکلی هم عکس به یادگار گرفتیم و توچقدر آروم

تو بغلم لم داده بودی و نور شمعو نگاه میکردی!

آخ عزیز دلم ! یاد لحظه ای که توی اتاق عمل دکتر صدام زد

...:میخوایziba پسرتو ببینی -افتادم

تو رو نشونم دادن بلافاصله ! وخدا می دونه چقدر زیبا و معصوم بودی

جیغ هم نمیزدی فقط لباتو به نشانه ی گریستن جمع کرده  بودی وپیشونیت به چین نشسته بود

موهات هم خیس وفرفری بود وداشتی نیگام میکردی

به من گفتن چه حالی داری؟

ومن فقط گریستم!

ازسرشوق ...ازسر خوشبختی !

زندگی من !نفسم!

خدای ما خیلی بزرگه........خیلی خوبه........

دلم میخواد ازته دلم فریاد بزنم :

 

    خداجون دوستت دارم ..............متشکرم........... میشنوی ؟!

                                عاشقتم

توخوب خدایی هستی

کمک کن ما هم خوب بنده هایی باشیم

به خودت قسم عاشقتم

              سپاس از هدیه ی قشنگت

                                            سپاس که آبتین عزیز رو به ما دادی

 

آخه من و بابایی خیلی تنها بودیم

                                 و شعر هم تنها بود

                وکلمات به وزن نمی رسیدند

وقوافی ردیف نمی شدند  وطرح ها درانزوای خویش به سکوت دل می بستند

سپاس که چشمه ی بزرگ شعری جاودانه را دربرهوت زیستمان جوشاندی !

                                                                                                  سپاس بیکران!.....

 

                                                                                                           zibaziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عسل و آریا
5 فروردین 91 10:45
سلام.شما هم با افتخار لینک شدید
فریبا
23 فروردین 93 7:47
سلام خدا ببخشدش نازه الهی چراغ زندگیتان باشه