نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

روز آرزو...

1391/1/3 15:23
نویسنده : مامان آبتین
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

Cupid animated gif

abtin

امروز ۲۰دقیقه قبل از تحویل سال اومدم بیدارت کنم تا کنارمن وبابا یی باشی اما حسابی مست خواب

بودی یه ذره پلکاتو بازکردی وبایه لبخندملیح منو نگاه کردی وصداهایی ازخودت دراوردی که یعنی :جون

هرکی دوست داری بزاربخوابم ...دست ازسر کچلم بردار...

اما نی نی قشنگ من !مگه میشه از آرزوهاگذشت؟! من خیلی برای این روز صبرکردم وخیالبافی کردم

جون عمه ت پاشو ومنو به آرزوم برسون !بپرتوبغل مامان جون وبزار ازگرمی وجودت زندگیم گرم بشه

بزار توچشمات زل بزنم وبگم " یامقلب القلوب والابصاریامدبرالیل والنهار یامحول الحول والاحوال حول حالنا

الی احسن الحال"

بزار خوشبختی روباتموم وجودم حس کنم .....

خلاصه باهزار ترفند بیدارت کردم وتو ترگل ورگل کنارما پای هفت سین نشستی برای اولین بار !وهمش

برای دست زدن به تنگ ماهی وسبزه دستای کوچولوتوسمت سفره دراز می کردی

توپ شلیک شدوسال ۱۳۹۱ آمددرحالی که تو۲ روز دیگه میخوای تا ۷ماهگیت کامل بشه

بابا ازلای قرآن به ماعیدی داد من هم برای بابا ازطرف من وتو عیدی گذاشتم روی سفره

اما وقتی عیدی بابا روبهت دادم که بهش بدی سفت تومشتت گرفتی ومی خواستی طبق معمول

بخوریش ودست آخرهم باباعیدیشو بزور ازچنگت دراورد و ما کلی خندیدیم !

بعدتحویل سال هم عیددیدنی رفتیم وتوحسابی بهونه گیری کردی ونق زدی وتازه صورت مامانیو هم

چنگ زدی و اوووووووووووووووففففففففففففففففف شد !

اماقبل ازرفتن به عیددیدنی یه اتفاق بد هم افتاد که اعصاب ما رو خیلی خوردکرد

یه تیکه ازبشقاب شیشه ای که دیروز شکسته بود وازچشم ما دورموند براثربی احتیاطی پای بابارو به

شدت زخمی و اونو راهی بیمارستان کرد و دو سه تا بخیه عیدی گرفت!

من برای تو وبابا وخودم توی سال جدید آرزوی سلامتی وطول عمر باعزت دارم

بگو آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو
5 مرداد 91 16:36