نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

مامان ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن !!!!!!!!!!!!!!!

1391/12/2 3:08
نویسنده : مامان آبتین
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

 

                               مامان ن ن ن ن ن ن ن ن ن!

 

سلام نفسم

 

امشب بااینکه حوصله نداشتم برای نوشتن اما سر شوقم آوردی با مهربونیهات!

 

از دیشب بینیت دوباره کیپ شده بود و تا صبح راحت نخوابیدی و من همچنان بیدار وآشفته کنارت بودم

 

صبح هم خیلی کسل بودی اما یه جورایی خودتو سرگرم میکردی ! مثلا ماشینات مینداختی زیر کابینت

 

بعد میومدی بازوی منو میگرفتی و یه چیزایی میگفتی که یعنی بلند شو دنبالم بیا! وبعد به زیر کابینت

 

اشاره میکردی و میخواستی من ماشینت رو در بیارم ! این ماجرا یه ده باری تکرارشد و چون دیدم ول کن

 

ماجرا نیستی اومدم یادت دادم چطور خودت درشون بیاری ! و تو چقدر خوب یاد گرفتی و من کلی برات

 

دست زدم و تو کیف کردی ...حالا هی تند تند ماشینا رو میانداختی و درمی اوردی و من بیچاره این بار

 

بایستی هی هورا بکشم و تشویق کنم !هورا

 

کجاست اون روانشناسی که در مورد تشویق کودک حرف زده بود و صد تا کتاب نوشته که بچه

 

باید تشویق بشه تا ...؟! مگه دستم بهش نرسه!عصبانی

 

شوخی میکنم ...بخدا من انقده خووووووووبم...انقده خوووووووووبم... یه مامان عشقولانه!

 

مهربون ...خوش اخلاق...( همسری اقرار میفرمایند که همینطور هستش) !قلباز خود راضی

 

حالا اینا همه به کنار! میای با دستای کوشولوت دست میکشی به سرم و میگی: نا...نا !

 

یعنی : نازی...نازی! ولی بعدش یه مشت هم نثارم میکنی و موهامو میکنی و غش غش میخندی!

 

عاشق وقتی هستم که صدات میزنم : نی نی! و تو با هزار عشوه و ادا (که یعنی کوشولو هستی)

 

میای و با کلمات نامفهومت کلمه بارونم میکنی!

 

راستی امروز باهم رفتیم پارک تا چشم منو دور میدیدی میدویدی خودتم نمیدونی به کجا !

 

کلی توپ بازی کردی و آتیلا پسر همسایه هرکاری کرد تا بتونه یه کوشولو توپ رو از چنگت دربیاره

 

نتونست ! و دست از پا دراز تر برگشت پیش مامان بزرگش و قید دوستی با تو رو زد!

 

الان هم که دارم برات می نویسم بعد از کلی بازی با دایی جون که بخاطر تو از دانشگاه اون

 

همه مسیر و اومده گرفتی خوابیدی البته با هزار ترفند و دو هزار بار تکرار گنجشک لالا و عروسک

 

قشنگ من و...!!!!!!!

 

فدای تو که عشق من و باباجون هستی!

 

نمیدونی چقدر مامان مامان گفتنت رو دوست دارم !

 

نونش رو مشدد میگی ! مامانننننننننننننن.....ماماننننننننننننننننن !

 

انقده ذوق میکنم...انقده ذوق میکنم!بغلقلبماچ

 

                             نفس  مامان !

                                                                                                 

 پی نوشت:

 دوچرخه ای که توی عکس مشاهده میکنید مال همون آتیلا خانی که پسرم حتی یه لحظه توپش رو

نداد تا اون هم بازی کنه ! ببینید چه ژستی باهاش گرفته !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامان کیارش
2 اسفند 91 10:05
شیطونک دوست داشتنی. عااااااااااشقتممممممممممممم


بوووووووووووووووووووووس!
مامان سارا
3 اسفند 91 19:12
سلام چه کوچولوی نازی بوس بوس وقت کردی پیش ما بیا


بوووووووووس...حتما!
مامان امیرحسین
4 اسفند 91 0:31
چقدر جالب مامان می گه. بچه ها چقدر شیرینند


بله عزیزم...پسر قند عسلت رو ببوس!
انسیه
4 اسفند 91 2:03
سلام شیطونک شمام مثل امیرعلی ماس که خاله اگه باتبادل لینک موافقی بیابگونینی منم 17ماهو4روزس همسنن تقریبا


سلام لینک شدید عزیز
مامان الیناجونی
4 اسفند 91 13:33
سلاممممم ماشاا............ چقدر ناززززززو آقا شده مخصوصا اون عکس پست ثابت



هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووس برای شما و الینا !
مامان روانشناس
5 اسفند 91 2:07
آفرین به تشویق هاتون ادامه بدید


درود بر مامان روانشناس!
مامان نازی
8 اسفند 91 15:33
سلام عزیز دلم.یه دنیا ممنون که به ما سر زدی و از این همه لطفت شرمندم کردی.بازم ممنونم گلم.خدا ابتین جیگر طلارو هم نگه داره.
عزیزم تم تولدش جایزه برنده شدنش توی مسابقه مامان کوثری بود که زحمت طراحیشو کشید ولی خودم چاپ کردم.
http://temparti.blogfa.com/
این هم آدرس سایتشه.
راستی توی بعضی از وبلاگها دانلود بعضی از تم ها هست میتونی دانلود کنی و ببری بدی چاپ کنن.مثل وبلاگ کودک من


سلام سپاس مهربان!