نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

گنجشک لالا....

1391/10/7 1:40
نویسنده : مامان آبتین
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرک شیطون بلای مامان !

چند دقیقه ای میشه لالا کردی ! حدود30دقیقه لالایی خوندن فایده نداشت که !کلافه

 اما راست میگن یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادته ها !

 دو دقیقه با خودم فکر کردم!

 

آخه چه طوری یادت بدم خودت بخوابی؟!

niniweblog.com

بدون تکون دادن...بدون صدبار لالایی خوندن...بدون ...متفکر

آها !

یه فکر بکر ! تو رو توی تختت گذاشتم و خودمو به خواب زدم ! چند بار پاشدی کناره های تختت رو

عقب زدی ! هزار بار این پهلو به اون پهلو شدی !

چقدر با پاهای کوشولوت کوبیدی روی تشک !

niniweblog.com

چقدر پاشدی منو نگاه کردی ! و وقتی میدیدی چشمام بسته است تو هم دراز میکشیدی سرجات !

حتی خواستی به مامان کلک بزنی و از احساساتش سوء استفاده بکنی ! چند روزه دارم کارتهای

مقدماتی بن بن بن رو یادت میدم بیشترشون رو یاد گرفتی ! مثلا میای دست میکنی تو چشم من

و میگی: تِش... مژه هامو میگیری میگی : مُده !

امشب پاتو از تخت آویزون کردی که من ببینم و میگفتی: پااااااااااا !خیال باطل

من توی دلم ذوق مرگ شدم !اما همچنان خودم رو به خواب زدم ! و ناگهان سکوت کردی !5دقیقه

بعد تو رو دیدم که عین فرشته ها معصوم و زیبا خوابیده بودی!

دلم میخواست توی بغلم فشارت بدم و هزار بار ببوسمت ! اما تو لالا کردی !

دوستت دارم عشقم... تو نفس من و بابایی هستی...ن...ف...س !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
7 دی 91 17:34
سلام عزیزم وقت به خیر اگر میخواهید برای سال 92 تقویم طراحی کنید با عکس کودک عزیزتان ما در خدمت شما هستیم بیاید وبمون http://niniparti.niniweblog.com/
الهه مامان یسنا
7 دی 91 17:44
آفرین پسر خوب چه خوب که یاد گرفتی خودت بخوابی

ممنون خاله جان .....خیلی سخت بود!
نیم وجبی
8 دی 91 15:45
ای جاانم باهوشم چقد خوبه که خودش بن بن بن رو تمرین کرده آفرین مامانی عجب ترفندی به کار بردیاا
علیرضا
14 دی 91 13:50
سلام چه حس ساده معطر تازه ای ! من خسته از یک روز کاری سخت رسیدم خانه و فردا هم ..... مهمان ما است و من به رسم ادب و نه ترس بایدبه استقبالش بروم صبح زود ولی خواندن این دلنوشته ها تازه ام کرد ...چقدر کار جالبی کرده اید برای آبتین. عروستان هم که به دنیا آمده وازهمین بدو امر چه عشوه گر است !! خدا شما و همسرتان را برای آبتین گل سرزنده و شاداب زیر سایه بلندبالای لطف و کرمش نگهداردآمین. -------------------------------------------------------------------------------- درود بر استاد ارجمند سپاسگذارم که به خانه ی کوچک پسرم سرزدید! خدایتان توفیق دهد...عروسم هم دلارامیست برای خودش !معصوم و زیبا...
مامان شایان
19 دی 91 20:40
سلام ابتین جون.ببخشید دیر بهت سر میزنم شغل من واسم وقت نمیزاره. دوستت داریم. من و شایان.