نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

انسانم آرزوست !

1391/8/24 1:48
نویسنده : مامان آبتین
514 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی سرشارترین سلول جهانم !

سرشار از عشق...سرشار از دوست داشتن... سرشار از بودن و به مهر سرودن...

سرشار از چیزی بنام کوچک زیست !

پسرک من! حالا حالا ها خیلی زود است برای تو تا به این مفاهیم بلند برسی اما با تمام وجودم

قلب کوچک با تپشهای عمیق و عاشقت را میفهمم ! او راست میگوید ! قلب تو را میگویم !

 باید تندتر رج زد این عاشقی را ! باید از تپشهای دل تو یادبگیرم زندگی را ! که یادم باشد

 قلبم برای آنها که می خواهمشان باز هم تند تر بزند ! که یادم باشد از کنار خیلی چیزها تندتر بگذرم  !

مثلا از کنار همین روزهای کسل !

این روزهای کسل که دارم فکر میکنم  چرا بعضی آدمها وجدانشان به اندازه ی یک نخود هم

نمی رسد وزنش ! گرانی انسان است پسرم ! قحطی آدم است ! و گرنه اگر روزی روزگاری

چشمت به خبری از این سالها افتاد بدان کالایی که به هیچ قیمتی یافت می نشود وجدان است !

اما همین دیروز از فروشنده ای برایت چیزی خریدم که سه قیمت داشت ! یکی چاپ شده روی

جلدکالا یکی روی لیبل جدید که قیمت قبلی را پوشانده بود ! یکی هم روی زبان فروشنده !

هرسه قیمت کلی باهم تفاوت داشت ! دست آخر هم برای اینکه 40تومان(تک تومان) ناقبلش را از

 من بستاند مرا وادار کرد که از 60 تومان ناقابلم چشم بپوشم و برایش هزار دلیل داشت !

مادر مثل همیشه معترض بود ! اما آقای فروشنده مرغش یک پا بیشتر نداشت  ! از نظر او همه

مقصرند...از نظر من همه مقصریم ! چقدر توی این شرایط بعضی ها سوء استفاده گرند!

حالا تحریم ها که نباید بهانه ای بشوند برای دزدی !

مگر دزد فقط اوست که از دیوار مردم بالا رفته ؟!

عجب زمانه ی بدی شده پسرم !

دارم به حرف مرحوم مادربزرگم !آن پیرزن دانای نقش عشق بردل و مُهرمِهر بر پیشانی میرسم

که همیشه میگفت یک روز آدمخوار ها می آیند !

و ما چقدر می ترسیدم از این قصه ی پرغصه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیر علی
24 آبان 91 21:23
سلام من اومدم بابا و مامانم مدرسه میرن وقت ندارن وبلاگم رو درست کنند
مامان آرشين
30 آبان 91 11:07
آنچه از دل بر آيد بر دل نشيند... آدم خوارها رسيده اند و اينك انسانم آرزوست... واقعيت و قشنگ بيان كردي
ثمین
3 آذر 91 3:10
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم