نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

من از جهان بی کودک می ترسم !

1391/7/18 0:17
نویسنده : مامان آبتین
627 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز جهانی کودک بود!

دوباره آمدم فرای همه ی سوگندها بنویسم که اگر لبخندهای جاودانه ات نبود

مادر نبودم آنگونه که باید ! ...عاشق نبودم آنگونه که شاید!

دوستت دارم عزیزم

خدایت سلامتی عنایت فرماید که گوشه ای از عظمت بی دریغش هستی

 و قطره ای از دریای بی پایان کرامتش!

روزت مبارک !

هماره بخند تا هماره عاشق باشم!

niniweblog.com

 

فدای تو!

                                         مهربان من !

                                                                                 روزت مبارک !

                                         niniweblog.com

 

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
18 مهر 91 1:34
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی : www.ranking.studio-sky.com وقتی به این آدرس رفتید روی گزینه "انتخاب" کلیک کنید تا صفحه ای با عکس تمام نی نی ها باز شود و شما لطف کنید و به عکس "امیرعلی فروغی" رای بدید.... ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
18 مهر 91 14:49
واااااااااااااااااااااااااااااای عزیز دلم ممنون که به پسری من رای دادی .... مرسی بابت کامنتت... با افتخار لینک شدین ....
مامان یاشار
18 مهر 91 19:18
چه قشنگ نوشته بودی خانومی. ایشالا همیشه خنده روی لبای گل پسر شما و همه بچه ها باشه. آمین
مامان نسترن
21 مهر 91 17:56
نینی گل ودوست داشتنی با کمی تاخیر روزت مبارک. کودکیهات هرروز پربارترو زیباتر.
پگاه مامان آرتين
22 مهر 91 10:01
اي جان بااون حوله حمامت عافيت آقا
مامان امير علي
25 مهر 91 12:16
الهي چه خنده شيريني .انشاالله هميشه لبت خندون باشه عزيزم
پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 12:04
دلم تنگ شده دوست جون کجایییییییییی
مامان نسترن
3 آبان 91 2:16