نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

اولین مرواریدگل پسرم !

1391/7/17 17:17
نویسنده : مامان آبتین
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

 zibaziba

 

صدف دهانت را بگشای

بگذار یابنده من باشم

بگذار اولین درخشش مرواریدهای نور و رحمت را

من به تماشا بنشینم که نام بلندم

مادر است !

وشبانه هایم بی واسطه بیدارند و روزهایم بی سبب عاشق!

میگویم بی سبب

زیرا عاشقی سبب ندارد ودلیل وبرهان نمی خواهد

می گویم بی سبب

زیرا روشنی ها همیشه بی سبب عاشقند

چرا که در سبب عشق به بار نمی نشیند

چرا که عشق در بی سببی به مرتبت میرسد!....ziba

 

zibaziba

 

هوراهوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...................!

 

جان شیرین مادر:

امشب اولین مروارید گرانمایه ی زندگی رو توی صدف کوچولوی دهانت پیدا کردم

بی اختیار فریاد کشیدم از سرشوق!

بابا جون هم باناباوری وخوشحالی دندونتو نگاه کرد

آقاجون هم پیش مابود وبسیار خوشحال شد

چه شبی بود امشب!ziba 

نمیدونی چقدر خوشحالیم .... نمیدونی تا روزی که خودت پدر بشی وحال بابایی ومنو درک کنی!

عزیزم:ziba

امیدوارم خدا به من و باباجون 

و آقاجون و همه ی کسانی که دوستت دارن طول عمر باعزت بده تا پدر شدنت

روهم ببینیم!

            فضل خدای را که تواند شمار کرد؟   

                               یاکیست آنکه شکر یکی از هزار کرد؟!

 

                                                                   

      zibaاولین مرواریدت مبارک عزیزم!ziba

 

                                              ziba

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
29 فروردین 91 19:08
مروارید خوشگلت مبارکه
khahare elisa
30 فروردین 91 0:00
سلام سلام مبارکه در اومدن مروارید های خوشگل


سلا الیساجونم کجایی دلمون برات تنگ شده
آوين
31 فروردین 91 12:24
مرواريدت هم مثل خودت خوشگل گل پسر
ممنونم كه به ما سر زديد خيلي خوشحالم از اينكه آوين يه دوست جديد پيدا كرده من شما را با افتخار لينك كردم خوشحال ميشم شما هم همين كا رو بكنيد


ممنون وسپاسگذارم
مامان طاها
21 اردیبهشت 91 23:38
به قول خودتون سلام همشهری.
بیا با هم دوست بشیم
اولین مروارید گل پسر هم مبارک.البته حتما تا الان بیشتر شده.
ببخشید من دیر به دیر اپ میکنم


سلام عزیزم چرا بدون آدرس اومدی؟ حالا من چطور
ازبین این همه مامان طاها پیدات کنم؟!!!!!!!!!!
خانه ی دوست کجاست؟؟؟؟؟