نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد!

1392/2/11 14:51
نویسنده : مامان آبتین
894 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بچه که بودم وقتی شبها میدیدم مادرم نصفه های شب با صدای جیغ و داد بچه ها خواب به

 

چشمش نمیاد دنبال یه جای دنج میگشتم و با اوقات تلخی از اینکه گریه ی بچه بیدارم کرده

 

غرزنان به خواب ناز فرومیرفتم و توی دلم میگفتم : اه این مامان هم عجب حوصله ای داره

 

با این گریه های بی امان و...

 

دم صبح که باز مامان پا میشد و میرفت  نون گرم میگرفت و بساط صبحانه و راهی کردن

 

بچه های قد و نیم قد به مدرسه با هزار مکافات! تازه می بایست به فکر تمیز کردن خونه و پختن

 

ناهارباشه ! و بازشلوغی بی امان بچه ها و دل خون شدن مامان از بس تذکر میداد بچه برو سر

 

درست! بچه غذاتو بخور!

 

بچه ...بچه...بچه!

 

تا اینکه یکی یکی بچه ها عروس و داماد شدند و رفتند سر خونه زندگیشون !

 

اما مگه این مامان یک دم آسوده ست ؟

 

- الو مامان بهت احتیاج دارم

 

- الو مامان بیا که...

 

- الو مامان بدو که ...

 

- الو ...الو...الووووووووووووووووووووووووووووووووو !

 

مادر هیچوقت از مادریش کم نمیکنه ! و روز به روز زحمتهاش به روز تر میشن !

 

مادر همیشه مادره! مهربون و بی ریا ! و با سخاوت ...

 

مادر !

 

دستهای گرم و مهربونت رو می بوسم و از تو عذر میخوام بخاطر همه ی لحظاتی که در بی خبری

 

و کودکی سپری کردم ! الان که خودم یه مامانم میفهمم که چقدر سختی کشیدی و خون دل خوردی!

 

راستی که

چقدر کودک بودم برای فهمیدنت !

 

 

 

   

                                  

 

               زاد روز حضرت فاطمه الزهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره)

 

                                     و نکو داشت مقام زن و مادر مبارک! قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان الیناجونی
11 اردیبهشت 92 10:31
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

.
روزت مبارک مادر



روزت مبارک عزیزم

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:30
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



سپاس روزت مبارک عزیزم!
مامان آرشیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 0:27
مامانی عزیز شما هم به جشن ما دعوت شدی... قراره همه نی نی وبلاگی های اهوازی دور هم جمع بشیم . هدف جلسه اول آشنایی با هم و جلسات بعدی تشکیل کلاس های خلاقیت مادر و کودک خودمونی برا بچه هاست توی پارک چوبی ... اگه دوست دارید شرکت کنید توی قسمت پرسش و پاسخ آمادگی تون رو اعلام کنید یا به وبم بیایید عزیزم .
مامان آرشیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 23:58
مامانی عزیزم کلی بچه ها در جریان جمع شدن بیشتر نی نی وبی های اهوازی هستند ... نمیدونم به شما هم خبر دادیم یا نه ؟ قسمت پرسش و پاسخ ببین اگه تونستید بیایید خوشحال میشیم ببینیمتون راستی قرارمون قراره جمعه باشه دلبری و جلسه های بعدی جلسات خلاقانه مادر و کودک برا خودمون برگزار کنیم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
17 اردیبهشت 92 14:33
سلام مامان آبتین عزیزم - خوبی چه گل پسر خوشگلی ماشاءا.. خدا نگهداره براتون وای ممنونم از لطفتون که اینقدر دقت و توجه کردید اسم وبلاگ ما امیرمحمد گل همیشه باغ زندگیمون هست ولی وقتی من مطلبی می نویسم اسمش را عوض می کنم تا دوستام بدونند که مطلب جدید در مورد چه چیزی نوشته شده - بازم ممنونم از حسن توجه شما و خیلی دوستتون دارم و بوس از طرف ما بوسسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثث بو333333333333333


درود برشما عزیز نازنین که انتقاد پذیر هستید و سرشار از مهربانی ! بووووووووووووووووووووووووس!

مامان زهرا
22 اردیبهشت 92 23:44
مرا گر دولت عالم ببخشند
برابر با نگاه مادرم نیست

خدا مادرتو برات نگه داره من بدبخت وقتی ایلیا رو باردار بودم مادرم مرد و من نتونستم به مادرم بگم که حالا میفهمم عشق مادر یعنی چی


سلام دوست من بهشت نصیبشان باد ! ناراحت شدم !
مامان بردیا
25 اردیبهشت 92 9:51
سلام.چه گل نازی دارین.ماشالا.به ما هم سر بزنین.اجازه بدین لینکتون کنم.


سلام صاحب اجازه اید عزیز