نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

دوستت دارم بابایی!

1391/4/16 19:12
نویسنده : مامان آبتین
835 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم پدر!

 

دستهای کوچکم نمی توانند بنویسند! زبان کوچکم کلام و کلمه را نمیشناسد !

پاهایم برای دویدن به سمت مهربانی های لبریز آغوشت توانی در طَبَق زمان ندارند و زمین

برای به خاطر سپردن رد گامهای عاشقانه ام که می دوند برای در آغوش فشردنت ، منتظر روزهای

دیگریست ! اما با هر صدای کلید که در جانِ در مینشیند و با هر صدای زنگ که سکوت خانه را میشکند

سینه ی عشق بر زمین ارادت میکشم و سینه خیز به استقبالت می آیم تا بدانی با همه ی کوچکی

جسمم دلی به وسعت آسمان اگر دارم خانه ی توست ! دوستت دارم پدر ! دوستت دارم !قلب

و این جمله مفهوم تمام کلمات ناگفته ی من است ... روزت مبارک ! هر روز من روز توست...

 

وقتی پدر را درخانه دیدم

یک شاخه ی گل از باغ چیدم

از او گرفتم یک بوس کوچک

گفتم پدرجان روزت مبارک!

                                              

                                          "  از طرف پسرکوچولویت آبتین "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 1:04
خیلی خیلی زیبا بود لذت بردم آفرین به امید موفقیت
افرا
20 خرداد 91 14:39
سلام آبتین عزیزم خوبی عمو جان وب نازی داری آفرین راستی انتخاب شما را به عنوان مجری جشنواره شعر کودک و نوجوان در سال 1396تبریک عرض می کنم.....!! تا همیشه خنده از لبت جدا نشود
مامان نسترن
20 خرداد 91 18:59
آبتین جان قدر و ارزش بابایی وصف نشدنیه . امیدوارم همیشه سایش بالای سرت باشه
آوين
21 خرداد 91 1:11
سلام بدو بياا نيني گپ من آپم
الی
16 تیر 91 0:56
جانم عزیزملینکتون کردم