نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

هشتمین ماهگرد تولدت مبارک عزیزم!

1391/2/4 3:21
نویسنده : مامان آبتین
760 بازدید
اشتراک گذاری

 

           

سلام گل باغ زندگیم :             

              

هشتمین ماهگرد ورود بزرگت رو به این دنیای کوچیک تبریک میگم

 نمیدونی از اینکه تو رو دارم چقدر خوشحالم!

 تو عشق من و بابا جونی! ودلمون همیشه به عشق تو میتپه!

             خدا تورو به من داد تا بهم بگه :

               آهای مامانش تو خدای خیلی بزرگی داری!

               آهای مامانش  من به تو زیباترین هدیه رو دادم و بزرگترین هدیه رو

               با خودت خلوت کن ببین چقدر من کریمم !

               چقدر خداییش با این بزرگی وعظمتم به فکر دل کوچیک وآرزوهای بزرگ بنده هام هستم!

     آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مامانش:

 عاشق باش !

            مادر باش!

                  بزرگ باش .........تو خدای بزرگی داری ! خییییییییییییییییلی بزرگ!

 

                 خدا جون مراقب همه ی نی نی ها و مامان باباهاشون باش وبهشون سلامتی بده

                                             آمیییییییییییین!...

                                                                    

                              

                      تولد تولد تولدت مبارک!   

 

                                 

   

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 8:08
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
آوين
4 اردیبهشت 91 12:03
سلام مامان جون پس عكس اين گل پسري چي شد
عزيز خاله ماهگردت مبارك

سلام خاله جون متشکرم که به من سرزدی!
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:18
8 ماهگیت مبارررررررررررررکه عزیزم


آبتین کوچولو: شما همیشه لطف داری خاله بازهم متشکرم