نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

به استقبال تولد آبتینم !

1391/6/4 17:40
نویسنده : مامان آبتین
623 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا !

 

امروز زیباترین روز خداست برای من!

چقدر زود گذشت...مثل یه چشم به هم زدن سالی سپری شد و غنچه ی زیبای ما یه گل بی نظیر شده

که عطر نفسهاش به زندگیمون شکوهی خواستنی بخشیده !

یک سال پیش درست همین ساعت درد های شیرین جاودانگی به سراغم اومدن و دلم لبریز از یک حس

بی بدیل شد ! امشب برای ساعت زیبای شکفتنت 22:05دقیقه تک تک ثانیه ها رو می شمارم ...همه

خاطرات اون لحظه های عزیز جلوی چشمام صف کشیدن !

تولدت مبارک عزیزم

به جمع ما عطر خدا رو پاشیدی و بوی بهشت رو با خودت اوردی !

خوش اومدی عزیزم...

عاشقتم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
4 شهریور 91 17:47
آبتین جان تولدت مبارک گل من
رحمانیان
5 شهریور 91 1:09
عزیز من گل من تولدت مبارک