نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

یه پُست توپ !

1391/6/23 16:52
نویسنده : مامان آبتین
562 بازدید
اشتراک گذاری

امشب از همه ی شبها بی قرار تر بودی  و فقط می خواستی بغلت کنم !

بهونه هات هم شیرین هستن عسلم!

اما امشب بالاخره پنجمین مرواریدتُ با هزار ترفند دیدم ! مبارکت باشه عزیزم....

هرجا قدم برمیداشتم دنبالم می اومدی و بغل می خواستی !

 همه ی توپ هاتو گذاشتم جلوت بلکه سرگرم بشی یه کم به خونه برسم

و بهت گفتم توپ...با توپ هات بازی کن عزیزم! چند دقیقه بعد با یه تو پ اومدی تو آشپزخونه گفتی:

توپ !

من از خوشحالی بال در اوردم و بغلت کردم

و تو امشب پشت سرهم داری میگی :توپ...توپ....توپ !

البته بعضی وقتاش هم میگی پوت ! یک ریز و پشت سر هم....

و همچنان آب دهان مبارکت هم سرازیره!

فدای تو که زندگیمو رنگ عشق زدی...رنگ مهربانی!

فدای تو پسر توپ من !

                                               

                                                

 

                                                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسترن
18 شهریور 91 11:25
تولدت مبارک عزیزم. الهی همیشه سالم باشی
مامان یاشار
18 شهریور 91 23:12
مبارک باشه خانومی. دندون ناز گل پسرت و شیرین زبونیش. خدا حفظش کنه
الهه مامان یسنا
19 شهریور 91 18:21
یسنا با عکس جدید و خبرای جدید به روزه. منتظرتیم
عمو اسماعیل
26 شهریور 91 16:49
سلام آبتین جان دندون تازت مبارک باشه برات دُنگو درست کردن؟ برا ما هم بفرست