نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

یازدهمین ماهگرد تولد گل پسرم!

1391/5/5 2:37
نویسنده : مامان آبتین
794 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگی مامان :

 یازدهمین ماهگرد تولدت مبارک!

 

   

امشب از اون شباست که دلتنگی ها خیلی سر به سر دلم می زارن !

امشب از اون شباست که تشنه ی یه جرعه هوای مهتاب و نفس ستاره ام

امشب از اون شباست که خیلی کلماتم سر گردونن !

عاشقتم !... تو نفس مامان هستی !

هرجا میرم مثل سایه دنبالم میای... روی دست و پای کوچولوت...

وقتی میگم تاب تاب تاب بازی ... میگی تَ تَ تَ و دنبال تاب میگردی و سوارش که میشی

هیچکس نمیتونه پایینت بیاره تا همونجا لالات بگیره و...

همه جای خونه رو سرک میکشی و وقتی میگم بیا بغل مامان بخواب میای سرتو تو بغلم میزاری

 به نشانه ی لالا!

وقتی شیطونی میکنی میگم آبتین ... نه...نه !

تو محکم درجوابم میگی : ده

بازمیگم نه... تو میگی: مَه................ و آخرش هم نه رو درست نمیگی !

خیلی دوستت دارم و از خدا میخوام :

دل تو همه ی نی نی ها شاد و لبتون خندون باشه!

                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

امی
5 مرداد 91 3:12
خدا حفظ کنه آبتین رو برای شما
آبتین رو برای همسرتون.
شما رو برای آبتین
همسرتون رو برای آبتین.
و هر دوی شماره برای آبتین.
و آبتین رو برای هر دوی شما.
خلاصه که مامان مهربون، از صمیم قلب دلم میخوام همه ی نی نی ها کنار مامان و باباشون باشن.

بی نهایت باشید.


سپاسگذارم امی عزیز
بابای سونیا
6 مرداد 91 11:49
سلام خوشحال شدم که حال آبتین جون خوب شده برای سرفه دانه به رو امتحان کنید انشاالله که جواب میده و سرفه هاش خوب میشه یک قاشق غذا خوری دانه به با یک لیوان آب ولرم خیس کنید و بگذارید لعاب بندازه ولعابش رو بدید بخوره موفق باشید
ني ني شكلك
6 مرداد 91 15:58
سلام وب زيبايي داريد به وب ما هم سر بزنيد و ما را از نظرات خوبتان بهره مند كنيد.موفق باشيد.
آوين
6 مرداد 91 23:55
سلام دوست جونم گل پسري 11 ماهگيت مبارك تو هم مثل دخملي من شهريوري هستي ولي چندمش رو نميدونم هر شب ميام ببينم آنلايني ولي خبري نيست يه ساعتي قرار بزار باهم بگپيم بوس براي پسر خودم
الهه مامان یسنا
7 مرداد 91 0:27
مامان یاشار
7 مرداد 91 16:51
11 ماهگیت مبارک خاله جون. ایشالا جشن دامادیت عزیزم
لیلا مامان آرمین
12 مرداد 91 2:44
سلام . زنده باشه گل پسرتون. عزیزم آرمین من توی مسابقه ی عکس سایت کودک من شرکت کرده. اگه دوست داشتید سری به وبلاگمون بزنید و عکس رو ببینید بعد اگه خوشتون اومد به سایت کودک من برید و بهش رای بدید رای گیری از شنبه شروع میشه. خوشحال میشیم.
مامان نسترن
24 مرداد 91 23:59
تسلای دل دردمند هموطن غرق خاک , همت و دستای پرمهرماست که می تونه غمی از روی غمهاشون برداره فاجعه دردناک آذربایجان تسلیت
مامان علي خوشتيپ
27 مرداد 91 16:25
يازدهمين ماهگردت مبارك عزيزم