نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

!هفدهمین ماهگرد تولد ت مبارک نفسم

1391/11/4 23:07
نویسنده : مامان آبتین
969 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

 منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد

 غزل و عاطفه و روح هنرمندش را 

از رقیبان کمین کرده عقب می ماند 

هر که تبلیغ کند خوبی دلبندش را 

مثل آن خواب بعید است ببیند دیگر 

هر که تعریف کند خواب خوشایندش را 

عشق با اینکه مرا تجزیه کرده است به تو

به تو اصرار نکرده است فرآیندش را 

قلب ِ من موقع اهدا به تو ایراد نداشت 

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را

حفظ کن این غزلم را که به زودی شاید 

بفرستند رفیقان به تو این بندش را:


 

منم آن شیخ سیه روز که در اخرعمر 

لای موهای تو گم کرد خداوندش را !

niniweblog.com                  niniweblog.com                    niniweblog.com                                                 

 

                                   تولدت مبارک جان شیرینم...یار دیرینم !

 

 

 

 پی نوشت....شعر:کاظم بهمنی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهسا مامان کیارش
6 بهمن 91 0:15
آبتین ناناز 17ماهگیت مبارک عسلم.
مامان آبتین اگه میشه عکس آبتین موفرفری موطلایی رو بذارین خیلی دوست دارم که عکسش رو به روز ببینم ببخیشیدا اگه پررویی کردم.
شعرتون هم خیلی قشنگ بود
اینم یه عالمه بوس برای آبتین دوست داشتنی


سلام برشما! از لطف بیکرانتون سپاسگذارم...حتما عکس جدید میزارم اما قول نمیدم که موفرفری و طلایی باشه!!!!!
نیم وجبی
7 بهمن 91 0:50
به به بلاخره آپ کردین
مبارکه عزیز دلم 170 ساله شییی


سپاس عزیزم!
مامان نسترن
7 بهمن 91 14:38
مبارکه عزیزم.


بوووووووووووووووووووووووووس!
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
10 بهمن 91 10:50
سلام عزیزدلم خوبی آرتیــــــــن جونم خوبه ...
دلم براتون تنگ شده بود ...


سلام ممنون عزیز! آبتین هم خوبه!سلامت باشیدشما و گل پسر!
مامان آراد(خاطره)
11 بهمن 91 12:03
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم.
بوسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم!
الهه مامان یسنا
14 بهمن 91 9:28
هفده ماهگیت مبارک نفس


ممنونم عزیزم!
عاطفه مامان مهرسام
14 بهمن 91 23:11
سلام عزیزم تبریک میگم به خاطر پسر نارتون تو پرسش و پاسخ خوندم که برا آبتین جان از بن بن بن استفاده کردید و راضی بودین میشه برام کامنت بزارین و از درجه پیشرفت ابتین بگید؟ مهرسام من همسن آبتینه تراشه رو شروع کردم اصلا همکاری نمیکنه! میشه کمکم کنید؟!
ندا گلی
16 بهمن 91 8:11
سلام عزیزم.
ماشاالله پسر گلت روز به روز داره بزرگتر میشه.
واسه خودش مردی شده.
انشاالله دامادیشو ببینی عزیزه دلم.
انگار همین دیروز بود که بابای آبتین کوچولو با ذوق و شوق اومد گفت پدر شدم...
خدا سایه شما هم از سرش کم نکنه


سلام ندا جان

بی خبرم ازت! یاد گلگشتا مون باهم بخیر...
اون روز خیلی بهم خوش گذشت ! نی نی نداری؟
باز هم بهم سر بزن و از خودت بگو عزیزم!

مامان شایان
17 بهمن 91 10:23
ابتین جون وبلاگت خیلی قشنگ شده. پسر گل مواظب خودت باشی. بوس بوس


ممنون عززززززززززیزم!
پگاه مامان آرتین
17 بهمن 91 13:13
سلام به آبتین عزیزومامان گلش.خاله جدیدا شیطون شدییییقندعسل
لالاکردی.مامان چه روش خوبی چون بعضی وقتا ازبس لالایی می خونم خودم می خوابممممممممممممممم


سلام خاله جون!
ممنون که به خونه ی مجازی من سر زدی! آرتین جون رو ببوس!
مامان رادمهر کوچولو
18 بهمن 91 0:26
سلام،مامان آبتین جان.چه وبلاگ قشنگی دارید و از همه قشنگتر دل نوشته هاتون. من که واقعا لذت بردم......
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم....


سلام لطف دارید عزیزم !چشم حتما...
قالب های مادام بوفی.......
20 بهمن 91 0:49
سلام مشکل پسندم خدا حفظ کنه گل نارتو زودی بیا نوبت بگیر که نفر 1 تا 10 شرایطشون ویژه است... فقط بخاطر افتتاح وبلاگمون
طراح بنر لوگو ارم نشان .........
20 بهمن 91 16:03
سام دوست عزیزبرای داشتن قالبی زیبا با عکس فرزند خود سری به مابزنید
مامان کوروش
23 بهمن 91 13:49
سلام عزیزم ممنون از حضورتون وتبریکتون ماشالله چه پسر نازی خدا حفظش کنه


سپاس عزیزم !
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 91 8:12
17 امین ماهگردت مبارک خوشگل خاله
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 91 8:14
ممنونم عزیزم.اول صبحی کلی نظرت بهم انرزی مثبت داشت.نظر لطفته عزیزم.اینجوریا هم که میگید نیستم(شکلک خجالت)


شک نکن که همینطوره عزیزم !
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 91 8:15
نه عزیزم ما بختیاری نیستیم.همسرم اصفهانی و خودم اصالتا دزفولی هستم(چه شود)
ولی بختیاریها رو بسیار دوست داریم


ما هم شما رو دوست داریم