نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

و قاف حرف آخر عشق است... !

1391/9/30 1:43
نویسنده : مامان آبتین
644 بازدید
اشتراک گذاری

آبتین ساعت چنده ؟

 

ساعت بابا رو انداختی روی دستات ! میخوای مامانو ذوق مرگ کنی؟! آره عشقم؟!

باشه حالا هی دلبری کن ! ولی میدونم یه روز میخورمت فسقلییییییییییییییییییییییی!...

24آذرماه دستای کوچولوت به دستگیره ی در رسید و در رو باز کردی خواستی از خونه بری

بیرون! و ما به این نتیجه رسیدیم که باید بیشتر مراقبت باشیم شیطونک !

برات کارتهای مقدماتی بَن بِن بُن گرفتم 12 تاشو یادگرفتی مثل:

جوجه- دست - پا- آب- مامان - بابا- توپ- گل - تاب- کفش- هاپو- مژه(به جای چشم یاد گرفتی میای

دستتو میکنی توی چشم مامان مژه هاشو میگیری میگی: مُده!!!!!!!)

و...

با ماشینها و توپهات بیشتر از همه ی اسباب بازیهات بازی میکنی ! وقتی میخوای بگی سیب

با انگشت به سمت میوه ها اشاره میکنی میگی توپ!!

میای گوشتو میاری نزدیک من توی گوشت میگم دوستت دارم ! عاشقتم ! و تو چقدر خوشحال

میشی و هر لحظه میای در گوش من و بابا خیلی یواش میگی : دوتِ تا تا...آتِ...

این روزها خیلی خوردنی شدی ماشاالله!

خندیدنات آدمو دیوونه میکنه! همش هم دنبال من روونی و هی میگی :ماما...ماما...

چقدر عاشق این دل کوچیکت میشم وقتی که با یه اخم بغض میکنی!و با یه لبخند میرقصی!

رقصت هم خیلی زیباست روی زانوهات خم میشی و راست میشی !خصوصا با اون پوشکت خیلی

بامزه میشی وروووووووووووووووووووووووووووووووووجک!

28 آذر برات چند لباس خوشگل و چند اسباب بازی گرفتم و این اولین بار بود که واقعا از گرفتن هدیه

خوشحال میشدی! چقدر ذوق کردی برای ماشینهات !دست میزاشتی روی عکسای لباست و میگفتی

هااااااااپو!

خیلی دوستت دارم پسرم...عاشقتم!...اما زوده بفهمی عشق یعنی چه !

نه خدایا من چی میگم ! قسم میخورم که عشق رو توی چشمات میبینم هربار که بهم خیره میشی

هربار که میخندی ! هربارکه...

عاشقتم عزیزم...و عین و شین و قافِ این عشق رو از تو یاد گرفتم !

عکسهای عشقم را در ادامه ببینید...

 

مامان گوشم میخاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله!

ببین چه کلاه خوشگلی دارم ؟ بهم میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد؟!

مامان فکر میکنه من بد غذا هستم! بزار یه کم نون بخورم تا نیومده !قهقهه

میخواااااااااااام وبلاگمو آپ کنم ! این مامانی که انگار نه انگار  !

دسته گل جدید گل پسررررررررررررررررررررررررررررر !

 

وااااااااااای مامانی چرا آبروی منو توی اینترنت میبری؟ حالا یه ظرف ناقابل شکستیمااااااااااااااا!

اینجا نوشتم که قول میدم پسر خوبی باشم ! نگو نمیتونی بخونیش!متفکر

ببین چقدر باااااااااااااااااااااااااااااهوشم !

هییییییییییییییییییییییی روزگار ! هیشکی منو دوست نداره !نگران

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووده !

 

پی نوشت :

دوستان باور بفرمایید اینقدر این شیطونک داره شیطونی میکنه که فرصت نکردم عکسا رو تنظیم کنم و

خیلیهاشونو موکول میکنم به پست بعد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پويا
30 آذر 91 1:43
سلام آبتين كوچولو
يلدات مبارك


ممنونم عزیزم یلدای باستانی شما نیز مبارک !
مسافران آسمانی
30 آذر 91 11:52
عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم چقدر خوردنیه...
عکسا عالی بود
آخی...خب مامانی براش ساعت بخر که ساعت بابایی رو برنداره...
دست خط شازدتون بی نظیره...
دستت درد نکنه شکستن فدای سرشون...زحمت جمع کردنش بیشتر حرص آدمو در میاره...
خلاصه آبتینی خیلی ماهی...بوووووووووووووووووووووس


بوووووووووووووووووووووووووس !

مامان امیر مهدی
3 دی 91 0:35
عزیزم یلداتون مبارکببخشید من دیر اومدم شرمنده راستی با افتخار لینکتون کردم شما کجا ساکن هستین؟؟؟
مامان امیر مهدی
3 دی 91 19:37
ممنون که لینکمون کردین امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیمراستی کدوم منطقه اهواز ساکنین؟
نیم وجبی
4 دی 91 13:30
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید
مامان شايان
4 دی 91 15:02
سلام چطوريد؟آبتين ون حالش خوبه؟ميخاستم بهتون خبر دم كه چشم گل پسر همچنين من خوب شده البته با دعاهاي شما .ممنون


همه اش لطف خداست ! از خدای خوبم ممنونم !
نیم وجبی
4 دی 91 15:39
ممنون دوست خوبم منم شما رو لینک کردم
مامان یسنا
4 دی 91 23:27
فدای تو آپ نازم خیلی باحالی عاشقتممممممممممم


ممنون خاله جون!یسناگلی را ببوس !