نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

مشهدی آبتین عزیز !

1391/8/5 16:17
نویسنده : مامان آبتین
884 بازدید
اشتراک گذاری

 

 و من چقدر لبریز شدم از عطر دل فریب عشق و بی خویشی!

و تو جهانی داشتی برای دویدن و شادی های کودکانه در جوار گنبد مطلای مهر‌!

چقدر دویدنهایت را دوست داشتم میهمان کوچک !

تو میهمان کوچک امام رضای کریم و مهربان شدی و روبروی ضریح دلتنگی و پنجره ی فولاد ایستادی

و با دستهای کوچکت سلام دادی !

و من صدایش زدم و دست به دامان پر مهرش آویختم که از خداوندگار بزرگ خواهان سلامتی و نیک بختی

برای تو و همه ی کودکان سرزمینم باشد !

چقدر دوست دارم زیر آن آسمان نفس بکشم و پنجه در پنجه ی آهوانش به هوای نوازش و اجابت بنشینم

چقدر دوست دارم آن بهشت بی مانند را...!

...

 

بالاخره بعد از مدت ها دلتنگی و انتظار ٢٨ مهر به پای بوسی امام رضا (ع) مشرف شدیم

و تو چقدر از این سفر لذت بردی!

 کلی توی صحن دویدی و با بچه ها بازی کردی !

راستی عزیزجون یه انگشتر کوچولو برات خرید و من یک تسبیح کوچک که وقتی به دستات نگاه میکردیم

سرشار از عشق و انرژی می شدیم !

چند تا از عکساتو در ادامه مطلب میتونی ببینی....

 

میهمان امام هشتم!

 

عزیزم !

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
3 آبان 91 13:15
زیارت قبول مشهدی آبتین. قربون خنده نازت برم
مهسا
3 آبان 91 18:08
سلام به مامان آبتین. من خیلی اتفاقی گذرم به وب شما خورد... خدا پسر زیبا و ناتون رو واستون نگه داره و سایه شما همیشه بالا سرش باشه. راستش وبلاگ آبتین جان خیلی غمگینه. اصلا حس و حال وبلاگای بچه گونه رو نداره. دلگیره...همه چیزش سیاه و تاریکه وبلاگ بچه با قالبهای رنگی و شاد درست بشه. نوشته هاتون هم خیلی قشنگن اما ای کاش 1کم با زبون شیرین و ساده ی بچه گانه مینوشتید تا وقتی بزرگ شد و این وبلاگ رو خوند بیشتر خوشش بیاد. خیلی الفاظتون قلمبه سلمبه است. البته معذرت میخوام فقط نظرمو گفتم مادر عزیز.
ندا گلی
7 آبان 91 12:07
سلام بر مامان آبتین و همچنین مشهدی آبتین عزیز. زیارت قبول.انشاالله در پناه خدا و قرآن و امام رضا(ع) همیشه سلامت باشید عزیزان قالب نو مبارک خیلی خوب شد الان