نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

نامه های سرگشاده 3

1391/9/21 0:46
نویسنده : مامان آبتین
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان شیرینم :

الان که دارم برات می نویسم تو توی تختت لالا کردی

امروز صبح باهم رفتیم تا مهد کودک وتو توی کالسکه خوابت برد

اونجا گفتن تو خیلی نی نی هستی niniweblog.com

ونپذیرفتنت اما نمیدونم چرا خوشحال شدم

niniweblog.com

//با اینکه دارم بشدت دنبال یه مهد خوب میگردم//

هزار ترس ودلاشوبه واسترس تودلم بود!

چرا؟ خوب واسه اینکه تو جون منی ونمیخوام حتی یه ثانیه بدون توباشم

اما دارم کارمو از دست میدم .....میگن:

 - نی نی نباید باهات بیاد سرکار.niniweblog.com

 - اگه نی نی باشه تو نمیتونی خوب کارکنی.niniweblog.com

   - نی نی باید بره مهد کودک!   niniweblog.com

اونا این حرفا رو خیلی راحت می زنن ونمی دونن چقدر کلماتشون  آزارم میده

چرا هیچکس مامانا و نی نی ها رو درک نمیکنه؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا همیشه مامانا ونی نی ها مشکل دارن از لحظه ی تولد !

وهیچکس درکشون نمیکنه!

من عاشقتم مامانی وخیلی دوستت دارم niniweblog.com

دارم از درون می پوسم از اینکه مجبورم روزانه چندساعت ازت دور باشم

اما نه واقعا نمی تونم ...بابا هم براش سختهniniweblog.com

دارم فکرمیکنم به اینکه کارمو ازدست بدم تاپیش تو باشم! اما فردا که بزرگ بشی ومنو خونه نشین ببینی

مطمینم از اینکه مادرت درمقابل مشکلات تسلیم شده حس خوبی نداری!

من ازخدا میخوام به ما سلامتی بده!

والبته به همه ی نی نی ها و بابا و مامانای مهربون وفداکار.....

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khahare elisa
25 فروردین 91 23:15
salam maman abtin joon khoobin ? abtin jan khoobe mer30 ke be webloge elisa sar zadin
پگاه مامان آروین وآرتین
28 فروردین 91 21:09
سلام .ماشالا به گل پسرعسل.واسش اسفنددودکم مامانش.دررابطه با مهدکودک منم همدرد شمام.خیلی برام سخته چجوری بزارمش مهد.ولی کارمم برای آینده اونه نمی تونم ولش کنم.هیچکی مامانا رو درک نمی کنه.
مامان ماهان
29 فروردین 91 19:11
موفق باشی عزیزم