نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

بَ...آبیکا !...ب آبیکا....

1392/5/11 19:23
نویسنده : مامان آبتین
2,225 بازدید
اشتراک گذاری

 

         بَ آبیکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

...

 

آبتین این چیه ؟

آبتین : پَشَم ای یاااااااااااااااااااااااااااااااان !(پرچم ایران)

امروز از تلویزیون مراسم روز قدس رو دید و توی خونه راه پیمایی کرد به شدت !قلب

پرچم رو تاب میده و بلند بلند میگه : بَ آبیکا...بَ آبیکا...( مرگ بر آمریکا)

تصور کنید! میره کارت ملی پدرش رو از توی جیبش درمیاره دست میزاره روی آرم الله میگه:

بابا ببین ! دیدیش... بَ آبیکا !

...

کیف مامان رو میزاره روی دستای کوچولوش و میگه: مامان بای بای!

می پرسم: آبتین کجا میری ؟

- میگه : خَیییییییییید! (خرید)

اشتباه نکنید !

این تصویر سنگ نوشته های دوره ی عیلامی نیست !

پاهای یه پسرک شیطونه که به قول خودش نگاسی(نقاشی) شده !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

طراح وبلاگ
12 مرداد 92 3:31
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
مامان ندا
12 مرداد 92 12:03
سلام دوست خوبم
گل پسرت چه شیطونه ماشالا
خدا حفظش کنه


سلام ممنونم دوست عزیز!
مینا
12 مرداد 92 15:41
میشه کد ساعتتونو بهم بدین خیلی قشنگه
لینکین[hr

سلام اومدم وبت جوابتو دادم عزیز
مامان امیرحسین
12 مرداد 92 18:09
چه بلایی سر پاهاش آورده ، فکر کنم از حالا داره تمرین نوشتن به سبک اشکال می کنه.



سلام نازنین سرافرازمون کردین با حضورتون!
مامان فاطمه کوچولو
13 مرداد 92 22:27
کلی بوس از طرف من. خیلی نازی عزیزم. خدا برای مامان و بابات حفظت کنه


سلام سپاس که به ما سرزدید عزیزم!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
14 مرداد 92 16:16
من شاهد این نوشته ها بودم
اینها استعداد هستن و حرف های ناگفته اینطور نوشته میشوند
عجب خطی


دقیقا این عکس مال همون شبه!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
14 مرداد 92 16:20
چقد خوشمزه است این جیگر
شقد شیرین زبانی میکنه عزیز خاله
ماشاالله..
گل پسر را به جای ما بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووسسسسسسسس


سلام ممنونم عزیزم!
هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووس !
زهرا
16 مرداد 92 20:00
سلام خدا حفظش کنه پسرتو نو


سلام ممنونم عزیزم!همچنین گل پسر شما رو...
بابابزرگ ارسطو
17 مرداد 92 11:11

درود به آبتين جون قهرمان


درود برشما...
مامان ندا
17 مرداد 92 23:23
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد



http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=


سلام عزیزم عید مبارک
عمو بهمن توماج
23 مرداد 92 12:45
سلام ابتین جان خیلی وبلاگ خوبی داری.خودتم خیلی گلی.دست مامان و بابات درد نکنه.


سلام عمو بهمن ! خیلی خوشحالم که به من سرزدید
دلم برای سالارجون تنگ شده!درود برشما

مامان علی خوشتیپ
26 مرداد 92 7:28
سلـــــــــــــــــــام
هی میگم این بچه تو صفحه اصلی آشنا میزنه...
نگو پیا بختیاری خومونه
تبریک میگم


سلام مهربان
من هم به شما تبریک میگم
مامان علی خوشتیپ
26 مرداد 92 7:30
عزیز خاله!نگاسیت خیلی خوشگله ها


سپاس عزیزم!
بووووووووووووووووووووووووووووووووس !
مامان آذین
26 مرداد 92 16:49
سلام مامان آبتین میشه من و لینک کنید منم شما رو لینک کردم


سلام چشم عزیزم حتما
مامان علی خوشتیپ
27 مرداد 92 12:39
سلام
من اینجا نظر گذاشته بودما...
چرا نیست؟


سلام عزیزم
ببخشید که دغدغه های زندگی نمیزارن وقت برای دنیای مجازی داشته باشم اما همیشه بیادشما و علی عزیزم هستم در دنیای حقیقی با یک محبت حقیقی!
یسنا
29 مرداد 92 14:25
سلام عزیزم خیلی وبلاگتون خوبه !!!
همش رو دیدم !! فقط یه سوالی داشتم که برام جالب بود میشه بگین اونی که بالای صفحه وبلاگتونه ( که سن دقیق بچه رو میگه ) از کجا آوردین؟؟؟ میشه راهنماییم کنین؟؟
همم اینکه این شکلکهای این کنار رو چطوری اضافه کردی ؟؟؟ آخه ببرا همه اینجوری نیست فقط 7 یا 8 تا بیشتر نیست !!
ممنونم


سلام خواستم بهت سر بزنم آدرس وبت رو اشتباه داده بودی عزیز!
مریم
29 مرداد 92 16:02
سلام
وبلاگ قشنگی دارین
به وبلاگ ماهم سربزنید خوشحال میشیم


سلام چشم حتما !
یسنا
29 مرداد 92 16:38
فک کنم الان درست گزاشته باشم !!! من تازه دارم برا دخترم وبلاگش رو درست میکنم برا همین نمیدونستم اینا رو ز کجا آوردین !!!
یسنا
29 مرداد 92 16:44
http://yasna-asrami.blogfa.com
.........
29 مرداد 92 17:22
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم سلام به شما مي خوام شما رو دعوت كنم كه ان شاء الله حداقل يك بار به وبلاگ اخلاص سر بزنيد با درخواست شما ان شاء الله لينك وبلاگتون انجام ميشه با آرزوي سلامتي براي همه و فرزند عزيز شما التماس دعا يا علي
مامان شایان
30 مرداد 92 10:45
تبریک میگم ابتین جان. امیدوارم همیشه و همه جا برنده و پیروز باشی.دوستت داریم خیلی زیاد.


سلام
ممنونم عزیز!