نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

آلبوم

1392/5/15 13:16
نویسنده : مامان آبتین
1,693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

پوزش مرا بابت دیر کردنم در ایجاد این پست بپذیرید

گلچینی از اتفاقات سال92 به روایت تصویر را از آبتین عزیزم برایتان آورده ام به بهانه ی دیدار تازه کردنی

که رسم دنیای مجازیست !

 

سال نو سلام !سلام !

سیام ماااااااااااااااااااااانی : سلام ماهی !قلب

 

 

شیوه های خوابیدن من:

(1)

....

(2)

...

(3)

...

(4)

...

....................................

در طول روز کارهای زیادی انجام میدم!

بالای منبر میرم و همه رو به داشتن اخلاق پسندیده با نی نی ها دعوت می کنم:

...

حرص مامان رو در میارم :

.

میرم ترامبولین و حسابی بپر بپر میکنم :

.

 

روی گونه هام رژ میمالم که خوشگلتر بشم:

...

 

در حال تماشای پلنگ صورتی نقاشی میکشم:

.

یه کم هم سوار کامیونم میشم :

.

بعدش لباس ورزشیمو میپوشم میرم پارک با بچه ها فوتبال بازی میکنم:

.

دیدین من چقدر فعال هستم ؟!

تازه عکسهای زیر هم مال عید هستش که رفته بودم روستای زیبای پدری !

آبتین رفته گل بچینه :

.

 

آبتین و گاو مشدی حسن!!!!!!!!

...

 

پسر چوپان :

.

 

اینجا اومدیم سیزده بدر ! دارم سبزه گره میزنم!

.

اگه گفتین چندتا جوجه تو عکس هست ؟13تا؟ نه...14 تا

منو فراموش کردین!!!!!!!!زبان

.

 

زن عموی بابا داره نون محلی درست میکنه منم دارم کمکش میکنم :

.

 

با دخترخاله م آدرینا مراسم پفک خورون داریم:

.

 

اینجا ترگل ورگل کردم دارم میرم عروسی عمه جون :

.

 

یک شیطونی در دو سال :

آبتین اول فروردین 92:

.

آبتین : اول فروردین 91 :

.

این دختر خالم آرتیمیس جونه خیییییییییلی دوسش دارم!

.

رااااااااااااااااااستی نماز هم میخونم هاااااااااا!

.

به مامان هم توی پوشک کردنم کمک میکنم من مستقل ترین نی نی دنیام !

.

عاشق این مدلی خوابیدن و خوردن نوشیدنیهای مورد علاقم هستم :

.

 

روشهای لذت بردن بیشتر از تماشای تلویزیون :

روش اول:میری جلوی تی وی می ایستی طوری که نوک بینیت به صفحه نمایشگر بخوره بعد انگشت اشاره دست چپت رو تا ته حلقت فرو میکنی !

.

روش دوم :

کشوی میز تی وی رو برای تماشای کارتون حتما امتحان کنید:

.

روش خوبی بود نه؟ من که کلی دارم کیف میکنم !

.

این خرابکاری که توی عکس میبینید فقط مال 5 ثانیه در روزه !

اگه گفتین در 24 ساعت چندتا 5 ثانیه و جود داره ؟!

.

 

این دوچرخه هم هدیه ی مامانمه ولی من به همه میگم بابا خریده !

دوستان اهوازی میدونن ازاول بازار سرپوشیده تا آخرش چقدر راهه ! مامانم رو مجبور کردم منو با این دوچرخه هل بده ! آخه میخواستم همه دوچرخه م رو ببینن!

بای بای بای بای بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
29 تیر 92 18:48
سلام خانوم خانما چه عجب بالاخـــــره
اومدین وب ...
بابا دلمون براتون تنگـــ شده بود ...
عزیزدلم آبتین جاااااان خاله فداتــــ که کلی شیطونی میکنی ...
از عکس هاتــــ و نوشته های مامانی کلی لذتــــ بردم ....
همیشه شاد و سلامتـــــ باشیــــــــن



سلام عزیزم

من هم کلی دلتنگتون شدم !

تاخیر منو ببخشید...

پسرک شیطون رو هزارتا ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس!
مامان ایناز
29 تیر 92 22:32
بالاخره امدین مامانی
عکسای گل پسرمون خیلی بامزه بودن مخصوصا روی منبر و با قا گابه و تیپ عروسیش از همه قشنگتر روشهای تماشای تی وی بود


سلام عزیزم

خیلی لطف داری !

آینازی رو ببوووووووووووووووووووووووووووووس!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
30 تیر 92 0:10
سلام امشب عجیب دلتنگم
خوب کردی از گلم عکس گذاشتی لااقل دلم باز شد



سلام بیداری بهت زنگ بزنم؟
نگرانت شدم عزیزم
محمد امین گل همیشه بهار مادر
30 تیر 92 0:38
درد دوری و دلتنگی و تنهایی
همه و همه دست به دست هم دادن تا بانو غمگین شهر باشم


خدا نکنه عزیزم !

من هم امشب حال خوبی نداشتم !با گل پسر بازی کردم ! اتل متل...کلاغ پر...
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:21
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


سلام

رای دادم بهتون عزیزم
الهه مامان یسنا
1 مرداد 92 14:24
ای جان چقدر بزرگ شدی آبتین نازم...


بزرگواری کردیدتشریف اوردیدبه خونه ی مجازی ما!