نفس مامان ،آبتین عزیزتر از جاننفس مامان ،آبتین عزیزتر از جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آبتین گل پسر مامان

دفتر خاطرات کودکی آبتین جان

اسفند دونه دونه !

1392/3/26 13:07
نویسنده : مامان آبتین
943 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ی من از کنارم رد شد دستش خورد به من برگشت گفت:

بِبَشید!!!!!!!!! توی دلم ذوق مرگ شدم اما گفتم نهههه امکان نداره شاید من اشتباه شنیدم !شاید...

چند لحظه بعد دوباره میخواست رد بشه من جلوش بودم  آروم کنارم زد

گفت : بِبَشیییییییید!

نمیدونید چقدر خوشحالم !

فکرشو بکن بعد از اینکه چیزی بهش میدی هم برای تشکر میگه : مییییییییییسی!

(هرچند من دارم سپاس رو جایگزینش میکنم)

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بخاطر این نی نی مودب و بانمک شکرت !

شما هم بگین ماشاالله !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ایناز
27 خرداد 92 14:50
ماشالا چه گل پسمل بانمکیه اگه جات بودم دو لپی میخوردمش از جانب من بوس کن


بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 16:08
ماشالله


ماشاالله به یسنا خانوم عزیزم !
مسافران آسمانی
27 خرداد 92 19:08
منم میگم ماشااله مامانی...آفرین به این گل پسر مودب که خوشکل و خوردنی هم هست...


مااااااااااااااااااااااااااااااااچ گنده !
محمد امین گل همیشه بهار مادر
29 خرداد 92 0:37
سلام خاله حال داداشم چطوره
دیگه به ما سر نمیزنی ما رو نکنه فراموش کردی
امیدورارم هر جا هستی خوش باشی
از طرف من آبتین رو بببببووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسس


درگیرزندگی ام خواهر بزودی میام پیشتون !گلمو ببوس!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
30 خرداد 92 2:00
هدف خدمت رسانی :
به زور هم که شده لبخند بزنید بعد از چند دقیقه متوجه میشوید احساس بهتری دارید


بهره بردم عزیز!
پیلیسوک
2 تیر 92 2:51
سلام مامان آبتین. (فک میکنم بوشهریش میشه=» دِی اُوتین! )
حرفای آبتین جان رو خیلی دوست دارم. فرهنگ لغتشو چاپ کنین مشتری میشیم...


ای جاااااااااااااااان!
چشم حتما !
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:08
مــــــــــــهـدیـــــــا
کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب
بــتــــــــــــــــــــــــــــاب !

عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك


عیدمبارک عزیزم
محمد امین گل همیشه بهار مادر
3 تیر 92 1:22
میلاد مصلح و منجی بشریت مهدی موعود بر شما و خانواده محترمتان مبارک


سپاس
برشما نیز مبارک این عید!
محمد امین گل همیشه بهار مادر
3 تیر 92 1:44
دلمان برایت تنگ شده
خواهرم بخاطر خراکاری مجبور شدم وبلاگ محمد امین را پاک کنم و دوباره بازسازی کنم لطفا عکسهای آبتین و محمد امین را که برایم گذاشته بودی را در وبلاگ خودت بگذار تا من کپی کنم بعد پاکشان کن
متشکرم


سلام....بزودی حتما عزیزم!
پگاه مامان آرتین
3 تیر 92 21:47
عزیزم منتظرعکسای جدید هستیم آپ شدی خبرم کن
به ماهم دیگه سرنمی زنی همشهری
ببوس مردکوچولورو


سپاس از حضورت بانو!
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:41
سلام دوست گلم
الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنید کد 169 به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید ممنون میشم.


بزودی حتما
مامي كيانا
11 تیر 92 12:02
خصوصي داري عزيزم
مامان ایناز.ندا
12 تیر 92 21:30
مامانی کجایی کم پیدایی


سلام عزیز !خوبم !نی نی رو از شیر گرفتم حوصلم برای نوشتن خیلی کم شده ! حس میکنم افسرده شدم!
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 18:49
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 13:28
دیرآپ می کنی مامانی کجایی


سلام عزیزم اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم !

پسرم رو ازشیر گرفتم یه حال خاصی ام...غمگین و دلتنگ !
یاشار
24 تیر 92 20:52
ماشاالله پسر منم همینجوری بود آی ذوق میکردم الانشم اگه چیزی بخواد لطفا میگه هنوزم میگه ببشید الهی لوح های تاتی براش بخرید خیلی داخل صحبت کردنش تاثیر داره نرم افزارهای تاتی


شادابی از آن شما باد عزیزم !

چشم حتما